FAQs

  • Cat costa transportul?

    Transportul se face prin Fan Courier si costa 20 lei (iar coletul ajunge la tine in maximum 2 zile lucratoare). Taxa de transport se adauga totalului de plata si se poate vedea la primul pas al comenzii (adica la Vezi cosul). In cazul in care comanda depaseste 500 lei, transportul este GRATUIT.

  • In cat timp ajunge comanda?

    Cu Fan Courier coletul tau ajunge a doua zi sau in cel mult 2 zile lucratoare

  • De ce nu-mi raspundeti la telefon / mail / messenger?

    Pai programul nostru de lucru este de luni pana vineri de la ora 10.00 la 18.00. In afara orelor de program nu prea avem cum sa raspundem nici la telefon, nici pe mail sau messenger – mai e nevoie si de somn. Daca ne cauti in timpul orelor de program si nu suntem disponibili, stai linistit(a), te sunam noi inapoi.

  • Cum platesc produsele comandate?

    Daca ai ales sa platesti cu cardul, astepti coletul care va veni fara ramburs. Daca ai ales plata ramburs, vei plati pachetul cand ajunge la tine curierul.

  • Ce se intampla daca nu ridic / refuz pachetul?

    In primul rand ne intristezi… In al doilea rand pachetul se intoarce la noi, iar tu intri pe Lista neagra. Asta inseamna ca la urmatoarea comanda pe site, taxa de transport va fi dubla (ca sa te scoatem de pe Lista neagra). La 2 colete neridicate, vom refuza sa iti mai expediem orice produs.

  • Ce fac daca nu-mi place / nu-mi este bun produsul?

    In primul rand ne anunti pe noi pe mail / messenger / telefon. Orice comanzi de pe site poate fi schimbat in termen de 10 zile de la primirea coletului – DOAR pe baza bonului fiscal – cu 2 conditii: sa NU fi purtat produsul (sa nu rupi etichetele sau cutia originala) si sa platesti taxele de transport tur-retur. Orice schimb trebuie confirmat dinainte de noi. Nu acceptam nici un colet, daca nu ne-ai anuntat inainte ca ai trimis un schimb catre noi. In plus, trebuie sa-ti dam adresa la care sa il trimiti.

  • Se pot aduce modele / marimi pe comanda?

    Daca vezi ceva care iti place pe site, te sfatuim sa nu mai stai pe ganduri. Colectiile sunt limitate si e posibil sa nu primim de 2 ori acelasi model. Comenzi speciale nu se fac. Ne pare rau!

  • Toata marfa e pe site? Mai aveti si alte marimi?

    Site-ul este actualizat zilnic. Ceea ce este pe site avem si pe stoc. In cazul in care produsul comandat de tine a fost vandut in magazin cu 10 minute inainte de a-l comanda tu, te vom anunta telefonic.

  • Pot face comanda si daca nu am cont pe site?

    Sigur. Dar trebuie sa lasi oricum toate datele pentru livrare. Comenzi poti face si telefonic la numarul 0770 679461 pe e-mail la info@skateboard.ro ori pe mess (daca suntem online) la id-ul skateboard_ro

  • Cum sta treaba cu garantia?

    In cazul in care produsul comandat de la noi prezinta un defect de fabricatie (fara sa il fi purtat / uzat) ai timp 30 de zile sa il schimbi. Daca defectele au aparut in urma purtarii in termenul de 30 de zile de la cumparare, contravaloarea nu va fi inapoiata, produsul va fi inlocuit ori reparat. Daca l-ai uzat fara sa tii cont de indicatiile de pe eticheta si de pe Instructiunile de utilizare, nu prea mai avem ce face pentru tine. Asa ca ai grija de hainele & shoesii tai. Pentru placile de skate – complete-uri sau deck-uri, garantia acopera doar defectele de fabricatie detectate inainte de a folosi placa. Daca ai lasat placa in ploaie, la soare puternic sau ai dat cu ea pereti – oricum noi nu avem de unde sa stim cum ai tratat-o – nu iti mai putem oferi garantie.

  • Care e limita minima a unei comenzi?

    Nu este limita minima, comanzi cat vrei si ce vrei.